onsdag den 5. juni 2013

Farvel til My Sugar Day

Kære alle

Det er længe siden, at jeg oprettede denne blog, og jeg må indrømme, at den er ikke længere er mig.
Det betyder ikke, at jeg vil stoppe med at blogge, for jeg har altid synes, at det har været meget hyggeligt. Jeg har i stedet tænkt mig at lave en blog, som er 100 procent mig og repræsenterer det, som jeg kan lide. Derfor kommer bloggen til at gennemgå en forvandling både mht. design og indhold. Det kommer til at være en proces, som vil tage lidt længere tid, da jeg har mange bolde i luften for tiden. Så "forvandlingen" vil forløbe over en længere periode, og jeg glæder mig til at se, hvor det mon ender!
Jeg kan røbe, at min blog kommer til at handle om kunst, men primært musik! Kunst er altid det, som har interesseret mig mest, og det er med sådanne emner, at jeg har fået lov til at sanse og møde mange forskellige mennesker.
Når jeg siger, at den primært kommer til at omhandle musik, betyder det, at det er selve musikken, som jeg vil undersøge. Jeg kommer ikke kun til, at berøre én musikgenre, men mange forskellige. Nogle musikgenre vil jeg have bedre kendskab til end andre, mens der er andre musikgenre, som jeg forhåbentlig vil lære bedre at kende.
Det bliver et stort, men spændende projekt!

Overandout

Btw. i kan finde den nye blog på LATTITUDE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar