torsdag den 23. februar 2012

F for fest,, eller F for FASTELAVN

Fastelavn fra sidste år, hvor jeg var ninja med mine to veninder,  (lidt uheldigt face jeg laver)




Hey alle søde læsere! :D (joke,, har jo ingen BUHU)

Well,, nu er det fredag, hvilket betyder fastelavns fest på Rungsted gymnasium! Hvilket jeg glæder mig yderst meget til! Denne gang skal jeg være ninja, og det var jeg sidste år på Gribskov gymnasium,, og det var meget vellykket, (hvis man ser bort fra de alt for mange øller, som min lille mave kom til at indeholde! - hæhæ) Ja, jeg har altid været berygtet for at kunne nå at lave forfærdelig mange grinagtige skøre ting på rekord tid i fuld tilstand, men det synes jeg ikke vi skal tage op her.
God fredagaften til jer alle sammen, og nu vil jeg gå i krig med danskessay til imorgen! juhu, jeg elsker mit liv! ;)

Knus herfra!

2 kommentarer:

  1. DU HAR MIG :) :) :) :) Smiler <3 <3 folk bliver nødt til at kende din blog line

    SvarSlet
    Svar
    1. ÅÅH du er sød! snart vil den være ikke kun danmarkskendt, men verdenskendt! yyaaay! (arbejder stadig på the english part)<3 <3

      Slet