tirsdag den 28. februar 2012

RG fest - ja fest endnu engang!

RG Fastelavn - jeg er blondinen med tuborg i hånden,, og hende der ligner hun har et ben (nu burde i ikke være i tvivl 

Hey alle satans charmerende læsere!


Nu er den vilde weekend ovre, og det er allerede tirsdag (tiden flyver!).
Jeg var til den tidligere omtalte fastelavnsfest på Rungsted gymnasium, hvor jeg skulle være ninja. Ja.. jeg ligner ikke ligefrem en ninja, for det blev jeg heller ikke klædt ud som.. synes ikke det så lige så heldigt ud på mig som sidste år, så endte i noget sommertøj!
Så ja, jeg fik mange spørgsmål om hvad jeg var, og i min gode brandert fortalte jeg da bare, at jeg var sej! haha..
Men håber i har haft en god weekend! og var der nogen der var inde til demonstrationen mod ACTA i lørdags? Jeg ville selv have joinet Kbh's gode spirit,, men ak.. tømmermænd! Skriver om det senere, og så kan jeg love nogle ret vilde billeder senere i min blog!

Knus og krams herfra

Tjek link --> Stop ACTA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar