tirsdag den 7. februar 2012

Musik - et MUST om morgenen!



Lana Del Rey


At sidde om morgenen i bussen på vej til skole, og have noget god musik på sig, er tit en søvnig start på en god dag! 
Da jeg jo ikke kan sidde og høre på samme sang hver morgen (eller det kan man jo godt – but no thanks), har jeg fundet en masse rigtig god musik på youtube.com, og senest er jeg blevet forelsket i den utroligt geniale sang  Lana Del Rey - Born To Die
Lyrikken er pirrende og samtidig har hun en meget sensuel stemme, og så kan sangen ikke andet end at glide ned som en mundfuld kold cola! 
Well ja jeg er forelsket i denne sang, og snaart har jeg sikkert fået et nyt crush på youtube!

Kys

ps. tjek hendes sang ud ved at trykke på linket! Btw. Har i egentlig nogen sange, som er stucked on your mind? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar