søndag den 4. marts 2012

Vampire sucks - NOT


Me trying to make a vampire-a-like 
Damon fra Vampire Diaries





The Vampire Diaries


Ja det det for nogle få uger siden var ferie, var jeg jo som sagt i sommerhus med nogle veninder, og der holdte vi The Vampire Diaries - maraton, og jeg kan da godt indrømme det var lidt af en succes! Jeg har efterhånden set en del tv-serier, men ingen har kunnet slå min favorit serie One Tree Hill, men jeg må faktisk sige at The Vampire Diaries lige slår den på målstregen. Når man har set The Vampire Diaries  er man pretty much like "fuck Twillight", og jeg er ellers også en stor Twillight fan, det er da endnu en indrømmelse! Men ja vi gik lidt amok med at tage vampyrbilleder om aftenen mig og mine to veninder efter vi havde set serien, og jeg har brugt lidt tid på at redigere, så de blev lidt troværdige! Så jaaah, håber i kan se, at vi agerer blodtørstige vampyrer! Og nej vi er ikke vanvittige, vi kan bare godt lide spas og sjov! hæhæ Men her er  der et link --> vampire diaries season 1 trailer, så hvis ikke i har set The Vampire Diaries er der en trailer. Synes ikke selv traileren er så god, men what to do!


Hyg hyg - bide bide

Ingen kommentarer:

Send en kommentar