mandag den 5. marts 2012

Frisk og frejdig!




Hey alle søde læsere


Jeg skal have en rigtig effektiv forkælelses-aften i aften! :

1. jeg skal løbe 2 km

2. Jeg skal lave øvelser med den der tunge hullahopring
3. lidt mave-balle-ryg-øvelser
4. hår -og ansigtsmaske + body scrubcreme
5. se vampire diaries og spise vindruer
6. sove zzzZZZz (tidligt i seng og få sin skønhedssøvn NAM)


ja det lyder lækkert! meeen,,, så tænker i nok, skal pigen ikke lave lektier?? well jeg har været totalt overskud og lavet dem alle sammen,, så ja, er det store overskudsmenneske i dag, og det er bare dejligt! hav en skøn aften alle sammen, og lad os skyde ugen igang med et lalleglad smil på læben!


møøsh til alle


PS: Jeg har fået min første faste læser! JEG ER ET LYKKELIGT MENNESKE ,, den dejlige person er NANNA ,, sender et luftkys til dig MØSH <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar