torsdag den 29. marts 2012

Music is my drug


Nu har jeg anmeldt film, så nu bliver det musik! jaah!

Den danske sangerinde Medina


Medina's single Det synd for dig som jeg lige synes i skal tjekke ud ved at klikke på linket.
Synes introen er lidt tam, men når sangen kommer igang er den altså rigtig god - er især vild med omkvædet! Og det er en af de sange.. jo flere gange man hører den, jo bedre bliver den.
Jaaa.. altså jeg ved at mange synes, at Medinas sange lyder meget ens, men altså hver kunster har vel deres egen lyd/stil osv. + musikvideoen til den nye sang er bare en god, fed bonus oveni, for den er også super god! Og det jeg tit synes er virkelig vigtigt for en sang er om teksten er god, og jeg synes faktisk den her tekst også er rigtig fed,, såå GOOD JOB Medina!


Den danske rapgruppe Suspekt!
Desværre er Troo.ls ikke med på deres nye album, som er det blå albumcover (Troo.ls  sidder 2. sæde til venstre).


Suspekt har også lige været ude at "pisse rap-territoriet af", med deres nyeste album SUSPEKT ELEKTRA,, som også er et super fedt album,, hvis man elsker beskidte ord, et godt flow,, og den hårde virkelighed. Synes selv at Suspekt er et par seje drenge, som Danmark kan være stolte af!
Her er en af deres nyeste sang fra albummet Helt Alene som jeg bestemt også synes i skal tjekke ud! Tina Dickow synger deres omkvæd, som hurtigt bliver en ørehænger.




RANDOM BONUS FACT:

- Drengene fra Suspekt er født og opvokset i Albertslund. (tough guys all the way through)



- Medina er opvokset i Risskov i nærheden af Aarhus (hvilket faktisk overraskede mig) og        og og hun hed oprindeligt Andrea, men i 2005 skiftede hun navn til Medina efter, at have besøgt en numerolog! (den numerolog må have været overbevisende, men det vi ikke kede af,, for sikke et sejt navn hun alligevel har fået)


Håber i blev lidt klogere på disse kunstere. Btw der er jo så mange seje kunstere out there, så hvis i har en kunster, som i vil have jeg skal blogge om, så smid en kommentar eller email mig :))

OG OG hvad synes i om de her kunstere? - er i enige,, eller er de bare nogo?  



Gratis kram herfra (lucky bastards! hæhæh)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar