onsdag den 28. marts 2012

Film der skal ses!

Jeg blogger ikke meget for tiden, men det er fordi vi har en rasende travl periode i min 2.g klasse, ja sådan kan det gå! men men men,, i morgen kommer jeg med min første vlog, hvor i også får mulighed for at se mit nye hår :O ja, det bliver totalt spændende da, og lidt akward (det at sidde og snakke til sin computer haha!).
Men her kommer the movies:: (are u ready?? bam here they come!)




Dette klip er fra starten af film The Treasure Island (skatteøen), hvilket er den mest geniale filmatisering af Robert Louis Stevenson roman, "skatteøen". Det er ikke kun den bedste filmatisering, men også den bedste og mest gennemførte piratfilm, hvis det er det man vil se! Synes på alle måder den slår Pirates Of The Caribbean, som også er en god underholdnings film, men ikke på den måde en god piratfilm. (hæhæ) Men jeg kan klart anbefale denne film, er selv på den helt store jagt efter filmen på dvd. Indtil videre har jeg nøjes med at se den på Youtube, det viste klip er 1 part fra filmen. 







Så er der selvfølgelig filmen Sådan Træner Du Din Drage. Nogle af mine drengevenner "tvang" nærmest mig og min veninde ind og se filmen med dem, og i starten var vi begge meget utilfredse, men gik med i biffen, og jeg må sige jeg blev virkelig positivt overrasket! Den er så sjov, god og lidt sørgelig,, haha, jaja, man kom måske til at fælde en lille tåre, men kun en meget lille en! haha :) Men denne film kan jeg klaaart anbefale, og den er ikke så svær at skaffe på dvd ! :) 
(har valgt en engelsk trailer her, fordi den danske trailer var virkelig dårlig kvalitet)





Og ellers er der Braveheart, som også er noget af en stærk film at se! Her kommer man virkelig igennem hele følelsesregistret. Ja, den gør virkelig stort indtryk.

Haha, ja det er nogle lidt atypiske film, som jeg har valgt at kommenterer, men det er nogen man ikke lige umiddelbart ville tænke over at se en filmaften, og det er synd, for de er virkelig gode! (men ikke særlig kendte :( ) 



Ellers er jeg selvfølgelig også vild med tøsefilm, men der kender i sikkert lige så godt som mig de gode film. 
Men hvis jeg skulle nævne to lettere romantiske, sensuelle film, er det Chocolate eller Vicki Christina Barcelona. 
Så er der selvfølgelig dem alle kender, som The Notebook, Titanic og Sex And The City, som også er rigtig gode film, som man kan se igen og igen igen igen igen! Haha! 


Når det blev et langt indlæg men håber, at jeg inspirerede jer lidt til næste gang i skal se film.. EJ helt ærligt, det var ikke inspiration, i skal se de 3 film jeg anmeldte! PLEASE, de er fantastiske,,, suk nu har jeg givet mig selv lyst til at se de film.. hahah! :)


Men god aften, og vi ses på en vlog i morgen, hvor jeg vil fortælle kort om mig selv, og vise nogle enkle, men super gode fifs med nogle øjenskygger!


Peace out og god aften til jer ! søde-jeg-vil-se-lines-anmeldte-film-læsere ! (hæhæh) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar