tirsdag den 20. marts 2012

Work work work it out!




Hej alle lækre læsere!

Undskyld min sjældne blogging, det er noget pøllefis! men vil give den fuld skrue igen, og det er ikke kun med hensyn til det jeg vil give den fuld skrue, nej jeg skal nemlig også til at blive bikini-klar! :D Så nu har jeg printet dette fine KEEP GOING-billede ud og hængt det på indersiden af min skabslåge, så hver gang jeg åbner op til alle de lækre kjoler, bliver jeg lige boostet med motivation for at træne. Så gæt hvad jeg skal nu, jeg skal da ud og træne! 

Kys herfra!

Ps. der står på billedet:
It takes 4 weeks for you to see your body changing. It takes 8 weeks for friends and family. And it takes 12 weeks for the rest of the world.
Jeg har nuppet billedet fra bloggen Fit For Livin som er super inspirerende hvis, der er nogen af jer, som vil begynde at træne ;)

PSS: Tror jeg vil begynde at lave en streg nederst på billedet, for hver uge jeg har kæmpet mig igennem med træning! yay I'm so gonna do this!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar